Nosaukums
Joņošana pa apli (jonosana)
Laika limits
1.00s
Atmiņas limits
256.0 MB
Grūtība
88%

Definīcija

Spēles laukums ir N lauciņi, kas izvietoti pa apli. Lauciņi ir numurēti pulksteņrādītāja virzienā pēc kārtas ar naturāliem skaitļiem no 1 līdz N. Uz dažiem lauciņiem var būt šķēršļi.

Sākumā lauciņā ar numuru 1 atrodas spēles kauliņš. Spēles mērķis ir pārvietot spēles kauliņu uz lauciņu ar numuru Z, katrā gājienā pārvietojot kauliņu uz lauciņu, kas atrodas pulksteņrādītāja virzienā K lauciņus tālāk. Nevienā gājienā kauliņu nedrīkst novietot uz tāda lauciņa, kas satur šķērsli.

Piemēram, ja N=13, K=3, Z=9 un neviens lauciņš nesatur šķēršļus, tad kauliņu var pārvietot pa šādiem lauciņiem: 1, 4, 7, 10,13, 3, 6 un 9.

Uzrakstiet programmu, kas atrod mazāko iespējamo K vērtību!


Ievaddatu raksturojums

Ievaddatu pirmajā rindā dotas trīs veselu skaitļu N (lauciņu skaits, 2 ≤N≤1000), Z (beigu lauciņa numurs 1≤Z≤N) un M (šķēršļus saturošo lauciņu skaits, 0 ≤M≤N-2) vērtības, kas atdalītas ar tukšumsimboliem.

Nākošajā faila rindā doti M naturāli skaitļi, kas atdalīti ar tukšumsimboliem - to lauciņu numuri, kas satur šķēršļus.


Izvaddatu raksturojums

Izvaddatu vienīgajā rindā jāizvada naturāls skaitlis - mazākā iespējamā K vērtība.


Piezīmes

Uzdevums izmantots Horvātijas informātikas olimpiādē 2002.gadā


Paraugdati

Stdin
7 6 2
2 4
Stdout
5

Stdin
12 5 2
2 3
Stdout
4

Stdin
39 26 2
2 4
Stdout
5

Uzdevums tiek aizsargāts ar autortiesībām un tā kopēšana vai neatļauta izmantošana ir aizliegta.