- Nosaukums
- Desu protokols (desas)
- Laika limits
- 1.00s
- Atmiņas limits
- 256.0 MB
- Grūtība
-
59%
Definīcija
Luņķu pagastā risinās "DESU" turnīrs. Spēles notiek uz rūtiņveida (3*3) lauka (rūtiņas sanumurētas no 1 līdz 9):
1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 |
Spēlētāji pēc kārtas izliek "krustiņus" (pirmais) un "nullītes" (otrais), un spēles protokolā pieraksta atbilstošās rūtiņas numuru.
Uzvarējis ir tas spēlētājs, kurš pirmais jebkurā vertikālā, horizontālā vai diagonālā līnijā ielicis trīs savus kauliņus. Ja nevienam tas nav izdevies un visas rūtiņas aizpildītas, tad spēle beigusies neizšķirti.
Spēles protokolu uzskatīsim par nekorektu, ja tajā parādās sveši simboli; tajā simboli atkārtojas; tas ir par īsu (neviens no spēlētājiem nav uzvarējis un nav aizpildītas visas 9 rūtiņas); tas ir par garu.
Uzrakstīt programmu, kas pēc ievadīta spēles protokola nosaka cik tas ir korekts un kā beigusies šī spēle.
Ievaddatu raksturojums
Vienīgajā rindā dots spēles protokols - ciparu virkne, kuras garums nepārsniedz 20 simbolus.
Izvaddatu raksturojums
Vienīgajā rindā jāizvada viens vārds atkarībā no tā cik korekts ir ievadītais protokols un kāds bijis spēles rezultāts:
- ja uzvar pirmais spēlētājs - PIRMAIS
- ja uzvar otrais spēlētājs - OTRAIS
- ja neizšķirts - NEVIENS
- ja nekorekts protokols - NEKOREKTS
Piezīmes
Uzdevums izmantots Latvijas 9.informātikas olimpiādes II (rajona) kārtā.
Autori: A.Kalējs, M.Opmanis
Paraugdati
Stdin
1234567
Stdout
PIRMAIS
Stdin
1232
Stdout
NEKOREKTS
Uzdevums tiek aizsargāts ar autortiesībām un tā kopēšana vai neatļauta izmantošana ir aizliegta.