- Nosaukums
- Bīstamā spēle (bistamais_cels)
- Laika limits
- 1.50s
- Atmiņas limits
- 32.0 MB
- Grūtība
-
68%
Definīcija
Gudrinieku ciema iedzīvotāji N x M metru lielo taisnstūra formas dīķa ledu ir sazāģējuši kvadrāta formas gabalos un katram kvadrātmetru lielajam gabalam ir noteikuši maksimālo svaru, kādu tas spēj noturēt.
Tad viņi sāk pārgalvīgu spēli. Spēlētājs izvēlas dīķa jebkuru stūri un, lecot no gabala uz gabalu, mēģina nokļūt dīķa tālākajā stūrī. Katrā gājienā drīkst lēkt uz blakus esoša ledus gabala, kura mala saskaras ar pašreizējo. Pirmajā gājienā ir jāuzlec uz ledus gabala, kurš atrodas jebkurā dīķa stūrī. Pēdējā gājienā ir jānolec krastā no ledus gabala, kurš atrodas no pirmā pa diagonāli pretējā stūrī. Lai veiktu uzdevumu, katrs spēlētājs drīkst izmantot tikai N + M gājienus.
Ja ir zināms spēlētāju skaits K un katra spēlētāja svars S, noteikt, cik spēlētāju vismaz teorētiski būs spējīgi šķērsot dīķi.
Ievaddatu raksturojums
Pirmajā ievaddatu rindā ir doti 3 veseli skaitļi N, M (1 <= N, M <= 1000) un K (1 <= K <= 1000000). Nākamajās N rindās katrā ir doti M ar atstarpi atdalīti skaitļi - atbilstošo ledus gabalu svara limits Z (1 <= Z <= 1000000000). Pēdējā rindā ir doti K veseli ar atstarpi atdalīti skaitļi - katra spēlētāja svars S (1 <= S <= 1000000000).
Izvaddatu raksturojums
Izvadīt vienu veselu skaitli - spēlētāju skaitu, kas spēs šķērsot dīķi.
Piezīmes
10 % testu N = 1, M <= 1000 un K <= 1000
10 % testu N <= 1000, M == 1 un K <= 1000
10 % testu N < 4, M < 4 un K <= 1000
10 % testu N < 4, M < 4 un K > 1000
10 % testu N > 3, M > 3 un K <= 1000
50 % testu N, M un K ir bez ierobežojumiem
Paraugdati
Stdin
3 3 5 722120031 825997552 428906558 32738360 645391519 756097051 466081926 171216025 121390694 59839266 1817599 97142647 168174670 64451128
Stdout
5
Uzdevums tiek aizsargāts ar autortiesībām un tā kopēšana vai neatļauta izmantošana ir aizliegta.