CleverCup 2017 klātienes kārtas norises datuma maiņa

12.02.2017

Sveiki,

CleverCup klātienes kārtas norises datums tiek mainīts, lai nodrošinātu visu tiesnešu klātesamību sacensībās. Jaunais datums ir 18. marts.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

3. kārta un starprezultāti

24.01.2017

Patreizējos rezultātus varat redzēt šeit - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sCT9MFfGL6a3aahSD3yqeuFVvcH4xVZO1wvi70XRgxU/pubhtml
Pēc 3. kārtas tiks nolemts, kuri dalībnieki kvalificējās klātienes kārtai.

Atgādinu, ka šo SVĒTDIEN notiks sacensības. Lai veicās.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

#1 "CleverCup 2017" neklātienes sacensību kārtas rezultāti

13.11.2016

Apsveicu ar dalību 1. kārtā. CleverCode komanda cer, ka jums patika uzdevumi un tie rosināja apetīti risināt citus uzdevumus. Apsveicu 1. kārtas trijnieku:

  • Raivis - 374/400
  • klift - 314/400
  • zilauksnis - 314/400

Vēlam spēku un izturību treniņos nākamajām sacensībām.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

KJPS šodien notika atvērto durvju diena

15.04.2016

KJPS šodien notika atvērto durvju diena. Prezentācijas ir pieejamas šeit:

Minecraft modu veidošana (autos Jānis Gruzis)

Videospēļu izstrāde (autors Deins Egle)

Darbs AirDog (autors Mārtiņš Frolovs)

QR (autors Kaspars Kļaviņš)

Rādīt vairāk
Autors: janisg

LIO 2016

22.02.2016

Apsveicam ar LIO noslēgšanos. Ceram, ka CleverCode jums palīdzēja sasniegt kāroto LIO sacensībās un nākamajā gadā pievienosities mums ar mērķi augt ātrākiem un gudrākiem. Runājot par ātrāk, augstāk, stiprāk. Sacensībās viens no faktoriem ir programmēšanas ātrums. CleverCode komanda kā nelielu blakus projektu ir izveidojusi spēles formā ātras rakstīšanas jeb WPM spēli - TypeChallenge. Varat pārbaudīt, vai esat ātrāki par saviem draugiem.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Uzdevuma "Līdzsvarota virkne" skaidrojums

09.12.2015

Ir pieejams skaidrojums uzdevumam līdzsvarotā virkne. Paldies Jevgēnijam Vihrovam par gatavoto skaidrojumu. Iesaku katram, kurš neieguva 100% risinājumu, to izlasīt un iedziļināties, lai saprastu kā un kāpēc tieši tā šis uzdevums ir jārisina.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Treniņsacensības #1 2015 noslēgušās

19.10.2015

Treniņsacensības #1 ir noslēgušās un rezultāti ir labi. Paldies visiem, kas piedalījās. Uzturam cīņas sparu un gatavojamies nākamajām sacensībām - trenējamies, lai cīnītos par medaļām LIO. Runājot par trenēšanos, kas gan var būt labāks par kārtīgu uzdevumu skaidrojumu? Tādēļ mēs - CleverCode komanda, esam sagatavojuši jums skaidrojumus mūsu YouTube kanālā. Arī nākotnē tur tiks ievietoti sacensību skaidrojumi un, iespējams, vēl kaut kas.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Treniņsacensības 2015. gadā

08.09.2015

Sveiciens censoņiem 2015. gadā.

Šogad jauni pārbaudījumi priekšā un lieli mērķi ir nosprausti. Viens no tiem ir 3 treniņsacensības līdz LIO:

  1. Treniņsacensības #1 notiks 17. oktobrī.
  2. Treniņsacensības #2 notiks 5. decembrī.
  3. Treniņsacensības #3 notiks starp skolas atlases kārtu un LIO (laiks tiks precizēts).

Asināsim prātus un risināsim uzdevumus.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Reitinga piešķiršanā izmaiņas

16.05.2015

Pēc vairākiem pieprasījumiem reitingu tabulā tagad nerādās cilvēki bez iesūtījumiem un rankus sadala tikai cilvēki ar reitingu lielāku par 0.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Atvērtā reģistrācija

28.02.2015

Ar šo mirkli ir iedarbināta atvērtā reģistrācija un visi var reģistrēties, lai sāktu trennēt savas programmēšanas un prāta spējas.

Bez atvērtās reģistrācijas ir pieejamas arī vairākas sadaļas neautorizētiem lietotājiem, kuri vēlas iepazīties ar lapas saturu.

Lai veicas prāta asināšanā. 

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Teorijas sadaļa ir pieejama

12.12.2014

Beidzot ir pievienota pirmā versija teorijas sadaļai. Tur vēl tiek plānotas optimizācijas un uzlabojumi, gan saturam, gan funkcionalitātei, piemēram, koda iekrāsošana u.c. Bet priekš pirmās versijas ir pietiekami, labi, lai padarītu pieejamu to jums. Tie, kas var mani sasniegt, ziņojiet par novērojumiem un ierosinājumiem.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Pirmais variants

03.10.2014

Varam sevi apsveikt ar sistēmas pirmo versiju. Strādāsim tā, lai tā kļūtu labāka un labāka.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Neklātienes kārtas rezultāti un klātienes kārtas dalībnieki

30.01.2017

Sveiki,

ir atjaunoti rezultāti. Varat apskatī uzvarētājus. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sCT9MFfGL6a3aahSD3yqeuFVvcH4xVZO1wvi70XRgxU/pubhtml

Ar uzvarētājiem notiks sazināšanās, lai noskaidrotu dalību. Ja zināt, ka nepiedalīsities jau uzrez, lūdzu atsauciet to.

Vēlrez sveicu. :)

Rādīt vairāk
Autors: janisg

#2 "CleverCup 2017" neklātienes sacensību kārtas rezultāti

12.12.2016

Apsveicu ar dalību 2. kārtā. CleverCode komanda cer, ka jums patika uzdevumi un tie rosināja apetīti risināt citus uzdevumus. Apsveicu 2. kārtas trijnieku:

  • klift - 396/400
  • Niksd - 384/400
  • puupuls - 322/400

Vēlam spēku un izturību treniņos nākamajām sacensībām.

P.S. Tuvākajā laikā publicēsim kopsavilkumu rezutlātiem, lai zināt, kādā pozīcijā atrodaties kvalifikācijam "CleverCup 2017" fināla posmam.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

CleverCup 2017

06.10.2016

Šogad CleverCode komanda ir sākusi gatavošanos sacensībām. Bet mums ir kaut kas īpašs sagatavots jums - CleverCup. CleverCup ir tādas pašas sacensības, kā pagājušajā gadā, bet ar 4. klātienes kārtu. Klātienes kārtā būs iespēja sacensties par apjomīgām naudas balvām un pārsteiguma balvām. Lai vairāk uzzinātu par sacensībām, lasiet nolikumu šeit.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

KJPS (Kurzemes Jauno Programmētāju Skolas) Facebook lapa

29.02.2016

Viens no mūsu lielākajiem draugiem - KJPS, ir izveidojusi savu FB lapu. Tur varat uzzināt ne tikai par aktuālo KJPS, bet arī par Clevercode jaunumiem. Lai apmeklētu lapu spied šeit.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Treniņsacensības #3 2015 noslēgušās

10.02.2016

Treniņsacensības #3 ir noslēgušās. Paldies visiem, kas piedalījās. Skaidrojumi ir pieejami CleverCode kanālā iekš YouTube. Veiksmi LIO un tiem, kas netika, vēlam cīņas sparu nākamajam gadam. Neatslābstam un gatavojamies. ;)

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Treniņsacensības #2 2015 noslēgušās

07.12.2015

Treniņsacensības #2 ir noslēgušās. Arī dalībnieku skaits ir audzis, kas ir labi :). Paldies visiem, kas piedalījās. Skaidrojumi ir pieejami CleverCode kanālā iekš YouTube. Nav izskaidrots uzdevums "Līdzsvarotā virkne", bet gaidām skaidrojumu PDF formātā no autora un, tikko tas būs pieejams, tā publiskosim to. Nākamās sacensības ir gaidāmas pirms LIO valsts kārtas. Lai veicās uzdevumu pildīšanā un zināšanu apgūšanā.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

CleverCode ir atpakaļ

02.10.2015

Sveiciens visiem,

CleverCode uz pāris dienām bija izslēgts, lai veiktu tehniskus darbus. Paldies par pacietību visiem. Ķeramies droši pie jauniem uzdevumiem un trenējam savas programmēšanas prasmes.

Ja pamanāt kādas nevēlamas izmaiņas, dodat ziņu.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Paldies par dalību "2015 sezonas noslēguma sacensības"

30.05.2015

Sveiciens visiem,

paldies par dalību sacensībās un uzdevumu gatavotājiem par izveidotajiem uzdevumiem. Šajās pirmajās, visiem izziņotajās sacensībās guvām daudz labu mācību gan par uzdevumu sarežģītību, gan par to skaitu. Kopā katras sacensības padarīsim labākas un interesantākas, tādēļ aicinām piedalīties arī nākamajās un aicināt savus draugus, interesentus - kopā jautrāk.

Uzdevumus šoreiz gatavoja:

  • Deins Egle
  • Kaspars Kļaviņš
  • Jevgēnijs Vihrovs
  • Mārtiņš Frolovs
  • Jānis Gruzis

Uzdevumi pašlaik ir arī iespējoti un iespējams tiks izveidots neliels skaidrojumu kopums PDF formātā.

Paldies par dalību un līdz nākamajām sacensībām.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Free pascal valoda

16.03.2015

Sveiciens visiem,

kā solīts, nāk jaunas valodas. Free pascal (2.6.4.) kompilators ar šodienu ir pievienots izmantojamo valodu komplektam. Lūdzu ziņojiet par problēmām, ja tādas rodas izmantojot jauno programmēšanas valodu.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Jauna uzdevumu grūtības sistēma

21.02.2015

Uzdevumu grūtība tagad tiek novērtēta nevis ar zvaigznēm, bet procentiem. Formula ir sekojošā:

Grūtība = Atrisinātāju skaits / Iesūtītāju skaits

Iesūtītāju skaits - cilvēku skaits, kuri kaut vienu reizi ir iesūtījuši uzdevumu.

Atrisinātāju skaits - cilvēku skaits, kuri kaut vienu reizi ir atrisinājuši uzdevumu.

 

Šī iemesla dēļ mainās arī reitinga aprēķināšanas formula (visi iepriekšējie atrisinājumi tiek ņemti vērā).

Punktu skaits = sum(1 + 5 * (1 - Grūtība))

Šī iemesla dēļ droši vien mainīsies pozīcijas reitingu tabulā. Kā arī tās var mainīties atkarībā no Grūtības izmaiņām, jeb, jo vairāk tiks risināti uzdevumi, jo reitingi kļūs interesantāki un Grūtības līmeņi atspoguļos pareizāku informāciju.

Rādīt vairāk
Autors: janisg

Grafiskā programmēšana

19.10.2014

Nesen KJPS mums bija nodarbība, kurā Deins Egle mācīja mums grafisko programmēšanu ar sevis izveidoto bibliotēku. Pagaidām tā ir pieejama zemāk redzamajā saitē, bet drīz to, iespējams, varēs redzēt GitHub vai citā atvērtā koda kopīgošanas vietnē.

 https://www.dropbox.com/s/tnhjuqytfn8xosk/kjpsgl_and_flapy_1.1.zip?dl=0

Rādīt vairāk
Autors: janisg